Fotografie heeft altijd een belangrijke rol gespeeld in het werk van Bewth. Bij het ontwerpen van de voorstellingen en natuurlijk ook bij het bewaren van de vervliedende beelden.
Vooral de fotografen Oscar van Alphen, Roeland Fossen, Willem Hekkema en Thomas Tol hebben uitvoerig over ons bericht. Zij zijn dan ook prominent en frequent op deze site aanwezig. Dat van sommige belangrijke producties beelden ontbreken heeft te maken met lacunes in ons archief. Wij troosten u en onszelf met de gedachte dat het fotomateriaal van andere voorstellingen hen in de geest vervangt.
De vierde periode 1984 - 2005 klick op de foto voor uitvergroting en informatie

foto240 foto241 foto242 foto243 foto244 foto245 foto246 foto247 foto248 foto249 foto250 foto251 foto252 foto253 foto253a foto254 foto255

Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
Klaske Bruinsma melkt de preekstoel, op het ritme van de rijzenden en dalenden: Fried Mertens, Jolanda Schoenmaker, Aukje Bolle, Anat Geiger, Jean Pierre Dréau en (onzichtbaar) Michel Lamers, blazer
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
Anat Geiger zingt hier uit een gedicht van Caetano Veloso: ‘Nasci numa onda verde / Na espuma me batizei / Vim trazido numa rede / Na arcia me enterrarei’. In de vertaling van Anat Geiger: ‘Ik ben geboren op een groene golf / in het schuim heb ik mij gedoopt / ik werd gebracht in een net/ in het zand zal ik me begraven’ Op de achtergrond Fried Mertens, Aukje Bolle, Jean Pierre Dréau
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
De spelers tussen vlinderstoelen, ontwerp: Arne Jacobsen De verlate bezoeker die zich naar binnen haast, uit een kantoormeubel bij de ingang een viool pakt, spelend de trap op loopt en verdwijnt; Johnny Rahaket opent zo doende deze voorstelling
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
in de huiskamer van Amsterdam, de Oude Kerk
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
nog een laatste maal verstaat een kleine ‘tuut’ zich met zijn omgeving; een van de tienduizend niet in Bewth 15 onvoltooiden in foto gepubliceerde beelden
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
de glazen borstwering van het trappen-huis weerspiegelt (G)o No Go, de tentoonstelling van Ad van Denderen
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
Anat Geiger met Dru-pan, attribuut in een van de 15 onvoltooiden in foto: de Dru fabriek te Ulft
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
Fotografie: Roeland Fossen
Regie: Ben Zwaal
photo © 2008 Roeland Fossen/Bewth
contact / links